Strona główna

UNIZETO TECHNOLOGIES SA - PRODUCENT I INTEGRATOR ROZWIĄZAŃ INFORMATYCZNYCH

SUPPORT: Wsparcie techniczne Unizeto Technologies SA

Strona główna  FAQ  Zestaw CERTUM - problemy techniczne
priority1

Zestaw CERTUM - problemy techniczne

Jeśli informacje zawarte na tej stronie nie pomogły w rozwiązaniu Twojego problemu, prosimy o kontakt z naszą Infolinią (czynna 24h na dobę)

  • tel.: +48 (0) 801 540 340 (dla połączeń z tel. stacjonarnych)*
  • tel.: +48 (0) 91 4801 340 (dla połączeń z tel. komórkowych)
  • tel.: +48 (0) 91 4257 440 (Infolinia dla płatników składek ZUS: w godz. 08:00-18:00 od pon do pt)
* - stawka za minutę połączenia zgodnie z cennikiem operatora

proCertum CardManager

  1. Problem z importowaniem certyfikatu kwalifikowanego na kartę za pomocą oprogramowania proCertum CardManager.
  2. ProCertum CardManager informuje o niescertyfikowanych kluczach znajdujących się na karcie kryptograficznej.
  3. We właściwościach certyfikatu pojawia się komunikat o tym, że certyfikat wydany jest przez niezaufanego wydawcę.
  4. Jak mogę odblokować kod PIN?
  5. Wpisałem trzykrotnie błędny PIN i został on zablokowany. Nie znam kodu PUK. Czy mogę odblokować kartę?
  6. Jak mogę zmienić PIN?
  7. Wpisałem trzykrotnie błędny kod PUK i karta kryptograficzna została zablokowana?
  8. W jaki sposób pierwszy raz nadać kod PUK i PIN dla Profilu zwykłego karty?

proCertum SmartSign

  1. Oprogramowanie informuje o błędnej weryfikacji pomimo tego, że certyfikat jest ważny, a treść podpisanego dokumentu nie była zmieniana.

czytnik kart kryptograficznych

  1. Gdzie mogę pobrać najnowsze sterowniki do czytnika kart kryptograficznych?
  2. Jak zainstalować czytnik kart kryptograficznych (USB)? (dokument PDF)

certyfikat kwalifikowany

  1. Podczas próby zalogowania się na stronie przeznaczonej do pobierania certyfikatu kwalifikowanego pojawia się komunikat „Użytkownik nie jest zarejestrowany w systemie. Błąd logowania”
  2. Subskrybent nie otrzymał wiadomości mailowej z informacją o wydaniu certyfikatu, pomimo upłynięcia ponad 7 dni od daty otrzymania dokumentów formalnych przez CERTUM PCC.
  3. Pojawia się informacja o wygaśnięciu certyfikatu kwalifikowanego, pomimo poprawnej jego ważności.
  4. Co zrobić gdy omyłkowo usunąłem wiadomość z linkiem wymagany do pobrania certyfikatu kwalifikowanego lub gdy pomimo informacji o wydaniu certyfikatu nie mogę go odnaleźć?
  5. Chcę odnowić certyfikat kwalifikowany, ale nie pamiętam do niego numeru PIN oraz zgubiłem numer PUK?
  6. Przy instalacji certyfikatu występuje błąd podczas wyświetlania certyfikatu.
  7. Usunąłem/am certyfikat kwalifikowany z karty kryptograficznej. Czy mogę go pobrać ponownie?
  8. Mój certyfikat kwalifikowany stracił ważność. Czy mogę go jeszcze odnowić drogą elektroniczną?
  9. Dane zawarte w moim certyfikacie kwalifikowanym uległy zmianie. Jak mogę otrzymać nowy certyfikat z prawidłowymi danymi?

 

UWAGA!

Do otwarcia dokumentów oraz instrukcji w formacie PDF wymagane jest bezpłatne oprogramowanie Adobe Reader, którego najnowszą wersję można pobrać ze strony producenta. »przejdź na stronę producenta